Co powinien zawierać mailing reklamowy?

Dzięki temu szkoleniu:

 

poznasz najważniejsze elementy, które wpływają na skuteczność maila reklamowego

nauczysz się planować strategię e-mail marketingową

dowiesz się, w jaki sposób budować grupę odbiorców maili reklamowych

zyskasz wiedzę na temat tego, jak można zwiększyć zaangażowanie odbiorców maili reklamowych

Spis lekcji

67 min

Co powinien zawierać mailing reklamowy?
Co powinna zawierać strategia e-mail marketingowa?
Jak badać wyniki email marketingu?
Dlaczego należy wysyłać mailing reklamowy?
Jak często wysyłać mailingi?
Jak reaktywować nieaktywnych odbiorców mailingu?
Jak wybrać grupę docelową do mailingu?
Jak wybrać najlepszą platformę mailingową?
Jak wyznaczyć cel kampanii mailingowej?
Kiedy wysyłać e-maile?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości

Autor szkolenia 

Michał Leszczyński

Z email marketingiem związany od ponad 5 lat, w czasie których pracował zarówno bezpośrednio dla klientów, jak i dostawcy narzędzi do online marketingu.
Dowiedz się więcej o Michale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top