E-mail marketing w sklepie internetowym – najczęstsze pytania

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swoim sklepie internetowym

nauczysz się budować listę subskrybentów newslettera

przekonasz się, jakie treści w wiadomościach e-mail najlepiej sprzedają

dowiesz się, jakie mity powstały wokół zagadnienia e-mail marketingu

Spis lekcji

38 min

Czym jest e-mail marketing w sklepie internetowym?
Czym się różni mailing od newslettera?
Jak zbudować swoją listę subskrybentów?
E-mail marketing a ochrona danych osobowych klientów

Ile kosztuje e-mail marketing dla sklepu internetowego?
Jakie maile wysyłać, aby sprzedawać więcej?
W jakich godzinach najlepiej wysyłać mailing?
Jak często należy wysyłać mailing?
Czym są parametry Open Rate i CTR?
Jakie są prawidłowe wskaźniki Open Rate i CTR?
Jak zarządzać listami odbiorców e-mail marketingu?
W jakim momencie na ścieżce klienta najlepiej wysyłać mailing?
Integracja bazy klientów i subskrybentów sklepu z platformą mailingową
Najczęstsze mity dotyczące e-mail marketingu
Najczęstsze obawy klientów dotyczące e-mail marketingu
Dobra kreacja wiadomości e-mail w kampanii mailingowej
Jak ważne jest dostosowanie maili do urządzeń mobilnych?
Czym są i czy warto prowadzić testy AB w e-mail marketingu?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości

Autor szkolenia 

Magdalena Zawada

Dyrektor ds. Strategii Rozwoju i Ekspansji w SARE S.A. Jej głównym zadaniem jest wspieranie technologicznej Spółki w zakresie strategii rozwoju, ze szczególnym naciskiem na ekspansję zagraniczną, programy partnerskie oraz rozwiązania w chmurze obliczeniowej. 
Dowiedz się więcej o Magdalenie

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top