Katarzyna Badowska

O Kasi:

Od ponad 8 lat związana z SARE, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowywanie i egzekucję strategii e-mail marketingowych dla kluczowych klientów. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z systemu i doradztwie w zakresie wdrożeń działań e-mail marketingowych. Jako Project Manager zajmowała się koordynacją kompleksowych kampanii dla kluczowych klientów Spółki. Współpracowała m.in. z IKEA, Mercedes-Benz Polska, Loyalty Partner Polska, Empik.com, Wolters Kluwer, Oriflame, BZWBK, Nationale Nederlanden. Aktualnie, jako Zastępca Dyrektora działu obsługi klienta odpowiada za sprawne i efektywne działanie kilkuosobowego zespołu.

Absolwentka socjologii w Collegium Civitas oraz „Zarządzania IT w przedsiębiorstwie” w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, pasjonatka nowych technologii oraz snookera.

Polityka prywatności

Top