
Patryk Pawlikowski

Patryk:
Od kilkunastu lat związany z branżą technologiczną online. W 2013 roku stworzył Shoplo – kompleksowe narzędzie do prowadzenia biznesu online, z którego skorzystało już ponad 30 000 sprzedawców w Europie i USA. Swoją wiedzę na temat e-commerce zdobywał uczestnicząc w największych akceleratorach biznesowych (np. Masschallenge w Londynie) i przez sieć kontaktów branżowych na całym świecie. Sam jednak podkreśla, że najcenniejsze są dla niego rozmowy z klientami, bo to właśnie oni najbardziej go inspirują i pokazują mu realne wyzwania świata e-commerce.
Doświadczenie
Zanim stworzył Shoplo, pomagał budować jedne z największych startupów w Europie Środko-Wschodniej – jako Project Manager w GoldenLine (polskim LinkedInie) i Product Manager w Docplanner (serwisie służącym umawianiu wizyt lekarskich online, działającym w 24 krajach na całym świecie). Wcześniej pracował jako UX & UI designer w jednej z największych polskich sieci telewizyjnych – Polsacie. Pomagał też tworzyć oprawę graficzną Pracuj.pl.