Jak powinien być zbudowany skuteczny e-mail reklamowy?

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, jak można zwiększyć konwersję dzięki odpowiednio zaprojektowanej wiadomości e-mail

zobaczysz jak krok po kroku stworzyć skuteczne e-maile reklamowe oraz informacyjne

przekonasz się, jak treści w nagłówku wiadomości mogą wpłynąć na jej większą otwieralność

Spis lekcji

91 min

Jak budować skuteczne maile?
Kreacja i budowa mailingów reklamowych
Kreacja i budowa maili informacyjnych
Jaki wpływ ma nagłówek na wskaźnik otwieralności maili?
Jak zbudować treść maila dla największej konwersji?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości

Autor szkolenia 

Katarzyna Badowska

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z systemu i doradztwie w zakresie wdrożeń działań e-mail marketingowych. Jako Project Manager zajmowała się koordynacją kompleksowych kampanii dla kluczowych klientów Spółki.
Dowiedz się więcej o Katarzynie

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top