Jak zaprojektować proces składania zamówienia w sklepie internetowym?

Dzięki temu szkoleniu:

 

poznasz ścieżkę, jaką przechodzi klient, który kupuje w Twoim sklepie internetowym

nauczysz się projektować najbardziej efektywną ścieżkę zakupową

dowiesz się, czy klient zawsze powinien zakładać konto w sklepie internetowym

zyskasz wiedzę na temat tego, jak należy rozplanować ułożenie najważniejszych elementów eSklepu, w oparciu o poznaną wcześniej ścieżkę klienta

Spis lekcji

101 min

Jakie etapy przechodzi klient składając zamówienie?
Jak zaprojektować proces składania zamówienia w sklepie internetowym?
Czy należy umożliwać kupowanie bez rejestracji w sklepie?
Dlaczego należy umożliwiać filtrowanie produktów w sklepie?
Jak prezentować produkty na liście?
Jak najefektywniej rozmieścić kluczowe elementy w eSklepie?
Jak dokonać podziału produktów w oparciu o ścieżkę klienta?

Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż za pomocą odpowiedniej platformy sklepu

Przekonaj się, jak wybrać platformę sklepu, która będzie najlepiej odpowiadała Twoim potrzebom

Odpowiednio dobrana platforma eSklepu = większe zadowolenie klientów!

Autor szkolenia 

Patryk Pawlikowski

W 2013 roku stworzył Shoplo – kompleksowe narzędzie do prowadzenia biznesu online, z którego skorzystało już ponad 30 000 sprzedawców w Europie i USA. Swoją wiedzę na temat e-commerce zdobywał uczestnicząc w największych akceleratorach biznesowych (np. Masschallenge w Londynie) i przez sieć kontaktów branżowych na całym świecie.
Dowiedz się więcej o Patryku

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top