Jak zwiększyć skuteczność mailingów w sklepie internetowym?

Dzięki temu szkoleniu:

 

przekonasz się, na jakie elementy należy zwrócić uwagę, wybierając narzędzie do e-mail marketingu

dowiesz się, czym jest personalizacja wiadomości e-mail i jak wpływa ona na ich odbiór

zdobędziesz wiedzę na temat szablonów wiadomości e-mail

poznasz pojęcia takie jak open rate, click-through rate czy kampanie typu drip

Spis lekcji

68 min

Co powinna zawierać strategia komunikacji e-mail?
Segmentacja odbiorców mailingu – dane deklaratywne i behawioralne
Wybór platformy do działań e-mail marketingowych – najważniejsze kwestie
Jak personalizować wiadomości e-mail?

Dobry szablon kreacji dla ecommerce – jak go stworzyć?
Jak powiększyć listę subskrybentów w ecommerce?
Wskaźnik OR i CTR – dlaczego należy je śledzić?
Czy liczba kolumn produktów w mailu ma wpływ na konwersję?
Jak reaktywować nieaktywnych użytkowników w mailingu?
Czym jest preheader i czy ma on wpływ na współczynnik otwarć e-maili?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji w kampanii e-mailowej?
Czy e-mail retargeting faktycznie przynosi efekty?
Czy istnieje limit produktów, które przypadają na jeden mailing?
Czy kampanie typu drip sprawdzają się w branży ecommerce?
Czy wiadomości powitalne to element skutecznego mailingu?
Kampanie mailowe – forma tekstowa czy kreacja graficzna?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości

Autor szkolenia 

Paweł Cichocki

Od kilku lat związany z tematyką kampanii i narzędzi e-mail marketingowych. Aktualnie pracuje jako Managing Director w EmailHeroes – Agencji E-mail Marketingowej, której zadaniem jest optymalizowanie działań związanych z prowadzeniem komunikacji e-mail do baz jej Klientów. 
Dowiedz się więcej o Pawle

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top