Jak zwiększyć skuteczność mailingów w sklepie internetowym?
Dzięki temu szkoleniu:
przekonasz się, na jakie elementy należy zwrócić uwagę, wybierając narzędzie do e-mail marketingu
dowiesz się, czym jest personalizacja wiadomości e-mail i jak wpływa ona na ich odbiór
zdobędziesz wiedzę na temat szablonów wiadomości e-mail
poznasz pojęcia takie jak open rate, click-through rate czy kampanie typu drip
Spis lekcji
68 min
Co powinna zawierać strategia komunikacji e-mail?
Segmentacja odbiorców mailingu – dane deklaratywne i behawioralne
Wybór platformy do działań e-mail marketingowych – najważniejsze kwestie
Jak personalizować wiadomości e-mail?
Dobry szablon kreacji dla ecommerce – jak go stworzyć?
Jak powiększyć listę subskrybentów w ecommerce?
Wskaźnik OR i CTR – dlaczego należy je śledzić?
Czy liczba kolumn produktów w mailu ma wpływ na konwersję?
Jak reaktywować nieaktywnych użytkowników w mailingu?
Czym jest preheader i czy ma on wpływ na współczynnik otwarć e-maili?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji w kampanii e-mailowej?
Czy e-mail retargeting faktycznie przynosi efekty?
Czy istnieje limit produktów, które przypadają na jeden mailing?
Czy kampanie typu drip sprawdzają się w branży ecommerce?
Czy wiadomości powitalne to element skutecznego mailingu?
Kampanie mailowe – forma tekstowa czy kreacja graficzna?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości
Autor szkolenia
Paweł Cichocki

