Jakie elementy graficzne powinien zawierać mailing?

Dzięki temu szkoleniu:

 

przekonasz się, z jakich elementów składa się skuteczna kreacja wiadomości e-mail

poznasz optymalne limity treści oraz wagę i wymiary kreacji w mailingu

zobaczysz, jak efektywnie wyróżnić zachętę do działania (CTA) w wiadomości e-mail

Spis lekcji

57 min

Najważniejsze elementy budujące dobrą kreację
Jak wyróżnić CTA w kreacji e-mail?
Dlaczego właściwa waga kreacji jest ważna?
Jakie powinny być właściwe wymiary kreacji e-mail?
Jak właściwie rozmieścić elementy w kreacji mailowej?
Ile treści powinien zawierać e-mail?

Zwiększ dostarczalność wiadomości e-mail marketingowych

Twórz wiadomości, które Twoi odbiorcy będą czytać z przyjemnością

Dowiedz się jak sprawić, by odbiorcy chętniej otwierali Twoje wiadomości

Autor szkolenia 

Paweł Cichocki

Od kilku lat związany z tematyką kampanii i narzędzi e-mail marketingowych. Aktualnie pracuje jako Managing Director w EmailHeroes – Agencji E-mail Marketingowej, której zadaniem jest optymalizowanie działań związanych z prowadzeniem komunikacji e-mail do baz jej Klientów. 
Dowiedz się więcej o Pawle

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top