Jakie są formy prezentacji produktów w sklepie internetowym?

Dzięki temu szkoleniu:

 

poznasz różne rodzaje prezentacji produktów w sklepie internetowym

przekonasz się, dlaczego warto wdrożyć również niestandardowe formy prezentacji produktów

nauczysz się, w jaki sposób wdrożyć nietypowe formy prezentacji towarów w eSklepie

Spis lekcji

33 min

Jak zdjęcia produktów wpływają na ich postrzeganie?
Jakie rodzaje prezentacji produktowych możemy wykonać dla naszego eSklepu?
Jak niestandardowe formy prezentowania produktów wpływają na sprzedaż?

Korzyści z wprowadzenia niestandardowych form prezentacji produktów
Które produkty należy przedstawiać w prezentacji 360 stopni?
Co to znaczy, że zdjęcia produktów powinny być jednolite?
Czym jest internetowy przewodnik po produkcie?
Jak niestandardowe formy prezentacji produktów wdrożyć w platformie sklepu?
Czy w przypadku zdjęć produktowych szybkość ich wykonania ma znaczenie?
Jak wygląda obsługa niestandardowego sprzętu do fotografii?

Przekonaj się, jak ważna jest prawidłowa ekspozycja produktów w sklepie internetowym

Poznaj niestandardowe formy ekspozycji produktów w eSklepie

Twórz zdjęcia produktowe i filmy, które zachęcą klientów do zakupu!

Autor szkolenia 

Michał Niemiec

Szef działu marketingu w ORBITVU – technologicznej firmie dostarczającej rozwiązania do zautomatyzowanej fotografii produktowej – głównie dla sektora e-commerce.
Dowiedz się więcej o Michale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top