Na czym polega marketing automation?

Dzięki temu szkoleniu:

 

przekonasz się, jak marketing automation ułatwia pracę nad sklepem internetowym
dowiesz się, do czego można wykorzystać automatyzację działań marketingowych
poznasz koszt wdrożenia marketing automation
zobaczysz sposób na zwiększenie liczby subskrybentów, dzięki zastosowaniu zautomatyzowanych działań marketingowych

Spis lekcji

53 min

Co to jest marketing automation?
Jakie czynności automatyzacji pracy marketera daje marketing automation?
Jak budować listę mailingową za pomocą marketing automation?
Przykład sukcesu sklepu internetowego dzięki wykorzystaniu automatyzacji
Czy marketing automation to osobny kanał komunikacji?

Wysłanie prawidłowego mailingu do konkretnego użytkownika
Czy to rozwiązanie tylko dla największych sklepów internetowych?
Scenariusze marketing automation – jak je dostosować?
Jak dostosować scenariusze do konkretnej grupy odbiorczej?
Rozpoczęcie korzystania z marketing automation – wyzwania
Czy automatyzacji to proces jednorazowy?
Jakie mity panują wokół marketing automation?
Jak efektywnie rozpocząć automatyzację marketingu?
Ile kosztuje marketing automation dla eSklepu?
Zagraniczne oferty marketing automation
W jaki sposób korzystanie z automatyzacji zmienia pracę marketera?

Poznaj narzędzia, które udoskonalą prowadzoną przez Ciebie sprzedaż w Internecie

Dowiedz się jak zmaksymalizować zadowolenie klientów dzięki ulepszeniu swojego sklepu internetowego

Znajdź sposób na przyczynienie się do najszybszego rozwoju swojego ebiznesu

Autor szkolenia 

Michał Leszczyński

Fan marketingu internetowego i brandingu. Z email marketingiem związany od ponad 5 lat, w czasie których pracował zarówno bezpośrednio dla klientów, jak i dostawcy narzędzi do online marketingu.
Dowiedz się więcej o Michale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top