Planowanie strategii sklepu internetowego

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, dlaczego właściwa strategia eSklepu jest istotna dla jego rozwoju

przekonasz się, jak ważne jest budowanie wizerunku firmy w sieci

będziesz potrafił ocenić, czy Twój pomysł na biznes będzie miał szansę odnieść sukces

poznasz najważniejsze czynniki, o których należy pamiętać otwierając eSklep

Spis lekcji

44 min
Jak powinna wyglądać dobra strategia eBiznesu?
Czy planowanie jest potrzebne? Ile czasu na nie przeznaczyć?
Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy, który zarabia?
Jak sprawdzić, czy pomysł na sklep internetowy ma szansę odnieść sukces?
Co to jest marketplace?
W jakie eBiznesy warto inwestować? Co sprzedaje się najlepiej?

O czym należy pamiętać przy otwieraniu sklepu internetowego?
Jak rozpocząć sprzedaż w internecie?
Jakie rozwiązanie sprzedaży wybrać?
Czy sklep powinien budować swoją markę?
Co powinienem zrobić, aby moim sklepem zainteresowały się media?
Jakie są główne powody zamykania sklepów internetowych?
Co robić, jeśli mój sklep nie zarabia?
Najczęstsze mity związane z posiadaniem własnego sklepu internetowego
Ile kosztuje otwarcie sklepu internetowego?
Historie sukcesu sklepów internetowych
Jakie są obecnie trendy w ecommerce?

Materiały wideo, które przedstawiają najważniejsze zagadnienia w formie rozmowy z ekspertem

Wiedza zgromadzona w jednym miejscu, do której dostęp masz w dowolnie wybranej chwili

Inspiracje do ulepszenia swojego biznesu w Internecie

Autor szkolenia 

Agnieszka Lekszycka

Od kilku lat związana z branżą ecommerce. Obecnie rozwija platformę Shoplo na rynkach zagranicznych. Wcześniej mocno zaangażowana w edukację e-sprzedawców z branż fashion i home&decor.

Dowiedz się więcej o Agnieszce

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top