Dostawy w sklepie internetowym i związane z nimi kwestie prawne
Dzięki temu szkoleniu:
spojrzysz na kwestię dostaw w sklepie internetowym z punktu widzenia prawa
dowiesz się, jakie kroki wykonać, jeśli klient nie odbiera zakupionego produktu
nauczysz się określić czas dostawy
Spis lekcji
16 min
Jak prawidłowo określić formę i czas dostawy?
Czy odbiór osobisty może być traktowany jako forma dostawy?
Czy konsument musi mieć możliwość zapłaty za pobraniem?
Błędna cena w sklepie podczas składania zamówienia przez klienta
Co w przypadku, gdy konsument nie odbiera towaru?
Co zrobić, kiedy klient nie odbiera przesyłek za pobraniem, a nadal zamawia

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce
Autor szkolenia
Rafał Stępniewski

