Dostawy w sklepie internetowym i związane z nimi kwestie prawne

Dzięki temu szkoleniu:

 

spojrzysz na kwestię dostaw w sklepie internetowym z punktu widzenia prawa
dowiesz się, jakie kroki wykonać, jeśli klient nie odbiera zakupionego produktu
nauczysz się określić czas dostawy

Spis lekcji

16 min

Jak prawidłowo określić formę i czas dostawy?
Czy odbiór osobisty może być traktowany jako forma dostawy?
Czy konsument musi mieć możliwość zapłaty za pobraniem?
Błędna cena w sklepie podczas składania zamówienia przez klienta
Co w przypadku, gdy konsument nie odbiera towaru?
Co zrobić, kiedy klient nie odbiera przesyłek za pobraniem, a nadal zamawia

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce

Autor szkolenia 

Rafał Stępniewski

Od 2007 roku związany z branżą e-commerce. Obecnie prezes zarządu Rzetelna Grupa Sp. z o.o., spółki będącej właścicielem marek tj. rzetelnyregulamin.pl, politykabezpiczenstwa.pl.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top