Google Analytics – najczęściej pojawiające się pytania

Dzięki temu szkoleniu:

 

przekonasz się, że Google Analytics to narzędzie, z którego powinieneś korzystać

nauczysz się, jak łatwo zainstalować Google Analytics w swoim sklepie internetowym

poznasz najpowszechniejsze mity na temat Google Analytics

dowiesz się, jakie raporty oferuje Google Analytics i jak należy je analizować

Spis lekcji

38 min

Czy sklep internetowy potrzebuje Google Analytics?
Czy samo posiadanie w sklepie Google Analytics wystarcza?
Czy można szybko i efektywnie analizować dane z Google Analytics?
Jakie błędy są najczęściej popełniane w użytkowaniu Google Analytics?

Jak zainstalować Google Analytics w sklepie internetowym?
Jakie są najważniejsze raporty dla sklepu z Google Analytics?
Co to jest konwersja?
Google Analytics to jednorazowa instalacja czy proces rozłożony w czasie?
Ile czasu powinienem przeznaczyć na analizę raportów Google Analytics?
Szkolenie podstawowe z Google Analytics – gdzie je znajdę i co zyskam?
Jak dużo mogę zyskać umiejętnie używając Google Analytics?
Ile kosztuje Google Analytics i czy jest warte swojej ceny?
Dzięki Google Analytics mogę zaoszczędzić 50% kosztów reklamy?
Jakie są najczęstsze mity dotyczące Google Analytics?
Jak znaleźć w Google Analytics dane, pozwalające podjąć dobre decyzje?
Jakie są najczęstsze obawy klientów przy korzystaniu z Google Analytics?
Czym jest współczynnik odrzuceń w Google Analytics?
Przykłady błędnie wyciąganych wniosków z Google Analytics
Praktyczne porady dla uczestników Akademii eCommerce

Przekonaj się, jak dokonać optymalizacji najlepiej odpowiadającej Twoim potrzebom

Zainspiruj się dzięki przykładom i praktycznym wskazówkom

Poznaj gotowe rozwiązania, które możesz wprowadzić w swoim biznesie

Autor szkolenia 

Rafał Szeles

Kwalifikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Na co dzień koordynuje pracę działu Kampanii Reklamowych Agencji WebDoctor.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top