Jak rozpocząć korzystanie z Google Analytics

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, jak w praktyce korzystać z Google Analytics
poznasz pojęcie analityki oraz to, dlaczego warto ją przeprowadzać w sklepie internetowym
zysksz wiedzę na temat konwersji i nauczysz się, jak ją mierzyć dzięki Google Analytics
poznasz najważniejsze raporty, które oferuje narzędzie Google Analytics

Spis lekcji

82 min

Wprowadzenie do analityki internetowej
Na czym polega analityka internetowa?
Dlaczego analityka jest ważna w sklepie internetowym?
Co to jest konwersja w sklepie internetowym?
Jak ustawić konwersję w sklepie internetowym?
Raport demografia – płeć
Raport demografia – wiek
Raport geografia – język
Raport geografia – lokalizacja
Raport ruch mobilny
Raport technologia
Raport źródeł wizyt

Przekonaj się, jak dokonać optymalizacji najlepiej odpowiadającej Twoim potrzebom

Zainspiruj się dzięki przykładom i praktycznym wskazówkom

Poznaj gotowe rozwiązania, które możesz wprowadzić w swoim biznesie

Autor szkolenia 

Rafał Szeles

Kwalifikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Na co dzień koordynuje pracę działu Kampanii Reklamowych Agencji WebDoctor.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top