Jak wykorzystać czat w sklepie internetowym?

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się krok po kroku jak zacząć sprzedawać przy pomocy czata na stronie
nauczysz się właściwej obsługi klienta podczas rozmowy na czacie
poznasz zalety wdrożenia czata na stronie sklepu internetowego

Spis lekcji

33 min

Dlaczego wykorzystywać czat w sklepie internetowym?
6 kroków by zacząć sprzedaż na czacie
W którym momencie procesu zakupowego zainicjować kontakt z klientem?
Kluczowe kwestie w obsłudze klienta przez czat

Poznaj narzędzia, które udoskonalą prowadzoną przez Ciebie sprzedaż w Internecie

Dowiedz się jak zmaksymalizować zadowolenie klientów dzięki ulepszeniu swojego sklepu internetowego

Znajdź sposób na przyczynienie się do najszybszego rozwoju swojego ebiznesu

Autor szkolenia 

Paweł Antkowiak

Specjalista od zastosowań czata online na stronie w celach sprzedażowych, generowania leadów, obsługi klienta czy też rekrutacji. Prowadzi .BespokeChat – pierwsze polskie chat center specjalizujące się w dostarczaniu zespołów sprzedawców czat dla małych i średnich przedsiębiorstw i firmy internetowych.
Dowiedz się więcej o Pawle

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top