Kontakt bezpośredni z klientem sklepu internetowego

Dzięki temu szkoleniu:

 

poznasz ciekawe rozwiązanie, które pomoże nawiązać bezpośredni kontakt z klientem
dowiesz się, w jakich branżach bezpośredni kontakt z klientem jest najbardziej wskazany
przekonasz się, jakie są różnice pomiędzy kontaktem telefonicznym a mailowych i który z nich jest najlepszy

Spis lekcji

32 min

Jak działa narzędzie CallPage?
Czy bezpośredni kontakt z klientem wpływa na konwersję?
Jak bezpośredni kontakt z klientem może usprawnić sklep internetowy?
Rozwiązywanie problemu klienta poprzez kontakt bezpośredni

Grupa klientów, dla której kontakt bezpośredni jest szczególnie ważny
Czy kontakt bezpośredni jest szczególnie ważny dla konkretnej branży?
Przykład sukcesu eSklepu, który wykorzystuje CallPage
Jak wdrożyć narzędzie CallPage?
Kontakt z firmą poza godzinami jej pracy
Kontakt mailowy czy telefoniczny – co lepsze?
Co się dzieje po zakończeniu rozmowy. Czy mamy dostęp do analityki?
Czy klient jest rozpoznawany przez system?
Jakie są koszty takiego rozwiązania?

Poznaj narzędzia, które udoskonalą prowadzoną przez Ciebie sprzedaż w Internecie

Dowiedz się jak zmaksymalizować zadowolenie klientów dzięki ulepszeniu swojego sklepu internetowego

Znajdź sposób na przyczynienie się do najszybszego rozwoju swojego ebiznesu

Autor szkolenia 

Sergey Butko

Współwłaściciel i szef marketingu w firmie CallPage. Ma 5-letnie doświadczenie w marketingu B2B. Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem leadów sprzedażowych.
Dowiedz się więcej o Sergeyu

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top