Monitoring Internetu – najczęstsze pytania

Dzięki temu szkoleniu:

 

przekonasz się, jak ważne jest monitorowanie wzmianek o swojej firmie w Internecie
dowiesz się jak istotne jest śledzenie działań również swojej konkurencji
dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż oraz pozyskać nowych klientów za pomocą monitoringu Internetu
zyskasz wiedze na temat tego, jak skutecznie zażegnać krysyz wizerunkowy dzięki monitorowaniu wzmianek o firmie w Internecie

Spis lekcji

50 min

Czym jest monitoring Internetu?
Jakie kanały komunikacji mogę monitorować?
Jak wydobyć pełen potencjał z narzędzia do monitoringu Internetu?
Czy mogę monitorować własną markę?
Ile kanałów social media powinienem monitorować?

Czym jest kategoria produktowa i jakie korzyści da nam jej monitorowanie?
Czy powinienem monitorować także swoją konkurencję?
Ile osób jest potrzebnych do obsługi narzędzia do monitoringu Internetu?
W jaki sposób za pomocą monitoringu pozyskać nowych klientów?
Jak wykorzystać monitoring Internetu do pokonania kryzysu wizerunkowego?
Czy monitoring pomoże mi w budowaniu relacji z potencjalnymi klientami?
Najczęstsze błędne założenie dotyczące monitoringu internetowego
Niestandardowe możliwości, które daje nam monitoring Internetu
Czym są zasięgi w przypadku monitoringu Internetu?

Przekonaj się, jak dokonać optymalizacji najlepiej odpowiadającej Twoim potrzebom

Zainspiruj się dzięki przykładom i praktycznym wskazówkom

Poznaj gotowe rozwiązania, które możesz wprowadzić w swoim biznesie

Autor szkolenia 

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność.
Dowiedz się więcej o Mikołaju

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top