Najważniejsze kwestie prawne związane ze zwrotem towaru
Dzięki temu szkoleniu:
dowiesz się, w jakich sytuacjach klient nie może zwrócić towaru do sklepu internetowego
nauczysz się obliczać pomniejszenie wartości towaru po jego zwróceniu
poznasz odpowiedź na pytanie, czy masz obowiązek przyjąć zwracany towar przesłany za pobraniem
dowiesz się, czy musisz zwrócić klientowi koszty wysyłki zwracanego produktu
Spis lekcji
57 min
Kiedy nie można zwrócić towaru?
Zwrot towaru w świetle prawa – jak wyliczyć termin zwrotu?
Jakie obowiązki i prawa ma sprzedawca, a jakie konsument?
Jak wyliczyć pomniejszenie wartości towaru podczas zwrotu?
Odmowa przyjęcia zwrotu, jeżeli towar był używany lub odesłany niekompletny
Czy muszę przyjąć przesyłkę za pobraniem?
Czy muszę oddać konsumentowi opłatę za zwrot towaru?
Co to znaczy pomniejszenie wartości towaru?
Czy mogę modyfikować formularz odstąpienia?
Czy muszę zwrócić płatność przed otrzymaniem towaru?
Jak uniknąć odstąpienia od umowy?
Czy odstąpienie od umowy dotyczy również sprzedaży towarów używanych?

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce
Autor szkolenia
Rafał Stępniewski

