Obowiązki sklepu internetowego względem prawa

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, jakie informacje o firmie powinny znajdować się w regulaminie sklepu internetowego
poznasz pojęcia takie jak „polityka prywatności” oraz „pliki cookies” i dlaczego należy się z nimi zapoznać prowadząc eSklep
przekonasz się, jakie są prawa i obowiązku zarówno właściciela sklepu internetowego oraz jego klientów
nauczysz się tworzyć prawidłowe i zgodne z prawem podsumowanie zamówienia w sklepie

Spis lekcji

62 min

Dlaczego powinieneś wiedzieć jaką umowę zawierasz?
Dlaczego regulamin sklepu jest ważny?
Jakie obowiązki informacyjne musi spełnić sklep internetowy?
Obowiązkowe dane o firmie
Czy przedsiębiorca ma takie same prawa co konsument?
Jak stworzyć poprawne podsumowanie zamówienia?
Jakie są możliwe formy płatności w sklepie?
Dlaczego polityka prywatności i pliki cookies są ważne?

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce

Autor szkolenia 

Rafał Stępniewski

Od 2007 roku związany z branżą e-commerce. Obecnie prezes zarządu Rzetelna Grupa Sp. z o.o., spółki będącej właścicielem marek tj. rzetelnyregulamin.pl, politykabezpiczenstwa.pl.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top