Reklamacje w sklepie internetowym w świetle prawa

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się jaki powinien być termin na dokonanie reklamacji
zyskasz wiedzę na temat tego, kto powinien opłacić koszty wysyłki reklamowanego towaru
poznasz różnicę pomiędzy gwarancją a rękojmią
przekonasz się, czy klienci mogą również reklamować towary używane

Spis lekcji

9 min

Kto ponosi koszty dostawy i odesłania w przypadku reklamacji bezzasadnej?
Czy wysłanie pisma z odpowiedzą na reklamację 14 dnia jest skuteczne?
Czy termin na odpowiedź na reklamację zawsze wynosi 14 dni kalendarzowych?
Co zrobić w przypadku reklamacji towaru uszkodzonego mechanicznie?
Czy forma zawartej umowy ma wpływ na uprawnienia reklamacyjne?
Czy towary używane podlegają reklamacjom?
Roczna gwarancja producenta a dwuletnia rękojmia sprzedawcy

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce

Autor szkolenia 

Rafał Stępniewski

Od 2007 roku związany z branżą e-commerce. Obecnie prezes zarządu Rzetelna Grupa Sp. z o.o., spółki będącej właścicielem marek tj. rzetelnyregulamin.pl, politykabezpiczenstwa.pl.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top