Zalety wdrożenia czatu na stronie sklepu

Dzięki temu szkoleniu:

 

poznasz sposób na stały kontakt ze swoimi klientami za pomocą czata
dowiesz się, do czego jeszcze można wykorzystać chat na stronie sklepu internetowego
przekonasz się, że czat na stronie może wpłynąć na większą sprzedaż w eSklepie
dowiesz się, jakie kroki należy podjąć, aby wdrożyć czat na swojej stronie

Spis lekcji

62 min

Czym jest czat internetowy?
Jaką rolę w sklepie internetowym może pełnić czat?
Skąd wiemy, że użytkownik aktualnie jest na stronie naszego sklepu?
Jak wykorzystać pełen potencjał czatu?
Jakie błędy można popełnić prowadząc czat?
Natychmiastowe powiadomienia w eSklepie
Czy możliwa jest sprzedaż za pomocą czatu?

Jak sprzedawać przez livechat?
Jakich pytań powinienem się spodziewać wprowadzając czat?
Obsługa reklamacji przez livechat
Czy outsourcing czatu jest możliwy?
Czym różnią się leady przez formularz od pozyskiwanych poprzez czat?
Dla jakich typów sklepów internetowych czat nie jest wskazany?
Jakie korzyści czat niesie dla klientów sklepu internetowego?
Jak mierzyć skuteczność czatu w sklepie internetowym?
Jakie możliwości analizy zachowania użytkownika daje czat?
Wpływ kontaktu przez czat na współczynnik porzuceń koszyka
Czy czat powinien być aktywny również poza godzinami pracy konsultanta?
Jakie są najczęściej powtarzane przez klientów mity dotyczące czatu?
Historia sukcesu sklepu internetowego – zwiększenie zysków dzięki czatu
Od czego zacząć wprowadzanie czatu na stronie sklepu internetowego?
Jak poradzić sobie z trudnym klientem na czacie?

Poznaj narzędzia, które udoskonalą prowadzoną przez Ciebie sprzedaż w Internecie

Dowiedz się jak zmaksymalizować zadowolenie klientów dzięki ulepszeniu swojego sklepu internetowego

Znajdź sposób na przyczynienie się do najszybszego rozwoju swojego ebiznesu

Autor szkolenia 

Paweł Antkowiak

Specjalista od zastosowań czata online na stronie w celach sprzedażowych, generowania leadów, obsługi klienta czy też rekrutacji. Prowadzi .BespokeChat – pierwsze polskie chat center specjalizujące się w dostarczaniu zespołów sprzedawców czat dla małych i średnich przedsiębiorstw i firmy internetowych.
Dowiedz się więcej o Pawle

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top