Zwroty a prawo w sklepie internetowym – najczęściej zadawane pytania

Dzięki temu szkoleniu:

 

dowiesz się, czy zawsze masz obowiązek przyjąć zwracany towar
przekonasz się czym jest rękojmia oraz gwarancja
poznasz czas, w którym klient może dokonać zwrotu zakupu w sklepie internetowym
dowiesz się, co zrobić w sytuacji, kiedy klient przesyła zwracany towar za pobraniem lub kiedy nosi on oznaki użytkowania

Spis lekcji

99 min

Kiedy nie można zwrócić towaru?
Zwrot towaru w świetle prawa – jak wyliczyć termin zwrotu?
Jakie obowiązki i prawa ma sprzedawca, a jakie konsument?
Jak wyliczyć pomniejszenie wartości towaru podczas zwrotu?
Odmowa przyjęcia zwrotu, jeżeli towar był używany lub odesłany niekompletny

Czy muszę przyjąć przesyłkę za pobraniem?
Czy muszę oddać konsumentowi opłatę za zwrot towaru?
Co to znaczy pomniejszenie wartości towaru?
Czy mogę modyfikować formularz odstąpienia?
Czy muszę zwrócić płatność przed otrzymaniem towaru?
Jak uniknąć odstąpienia od umowy?
Czy odstąpienie od umowy dotyczy również sprzedaży towarów używanych?

Wiedza pozwalająca na prowadzenie sprzedaży w internecie zgodniej z wymaganiami prawnymi

Omówienie najważniejszych zagadnień, jak obsługa zwrotów, gwarancji i reklamacji, które pozwolą na opracowanie spójnej strategii działania sklepu internetowego

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania z zakresu prawa w ecommerce

Autor szkolenia 

Rafał Stępniewski

Od 2007 roku związany z branżą e-commerce. Obecnie prezes zarządu Rzetelna Grupa Sp. z o.o., spółki będącej właścicielem marek tj. rzetelnyregulamin.pl, politykabezpiczenstwa.pl.
Dowiedz się więcej o Rafale

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top