Zwroty w sklepie internetowym – jak je obsłużyć?
Dzięki temu szkoleniu:
nauczysz się, jakie wnioski można wyciągnąć ze zwrotów dokonywanych przez klientów
przekonasz się, że usprawnienie procesu zwrotu towarów niesie ze sobą wiele korzyści
dowiesz się nie tylko tego, co należy zrobić ze zwróconym towarem, ale także tego jak ponownie udostępnić go do sprzedaży w sklepie internetowym
Spis lekcji
40 min
Dlaczego zwroty są ważne, czego się z nich uczyć, jak im zapobiegać?
Jak i dlaczego należy ułatwić klientowi zwrot towaru?
Co zrobić z towarem zwróconym do eSklepu?

Najważniejsze formy logistyczne dla sprzedaży przez internet

Gotowe sposoby na ograniczenie kosztów prowadzonej sprzedaży

Zadawaj pytania ekspertowi prowadzącemu szkolenie i dostosuj rozwiązania do swoich potrzeb
Autor szkolenia
Marcin Klimaszewski

