Zwroty w sklepie internetowym – jak je obsłużyć?

Dzięki temu szkoleniu:

 

nauczysz się, jakie wnioski można wyciągnąć ze zwrotów dokonywanych przez klientów
przekonasz się, że usprawnienie procesu zwrotu towarów niesie ze sobą wiele korzyści
dowiesz się nie tylko tego, co należy zrobić ze zwróconym towarem, ale także tego jak ponownie udostępnić go do sprzedaży w sklepie internetowym

Spis lekcji

40 min

Dlaczego zwroty są ważne, czego się z nich uczyć, jak im zapobiegać?
Jak i dlaczego należy ułatwić klientowi zwrot towaru?
Co zrobić z towarem zwróconym do eSklepu?

Najważniejsze formy logistyczne dla sprzedaży przez internet

Gotowe sposoby na ograniczenie kosztów prowadzonej sprzedaży

Zadawaj pytania ekspertowi prowadzącemu szkolenie i dostosuj rozwiązania do swoich potrzeb

Autor szkolenia 

Marcin Klimaszewski

Z rynkiem Internetowym związany jest od 16 lat. Od 2014 jest szefem i współtwórcą firmy www.cloudpack.pl, która pomaga wygodnie prowadzić sprzedaż Internetową, efektywnie zarządza stokami i obsługuje dziesiątki tysięcy wysyłek i zwrotów ze sklepów internetowych.
Dowiedz się więcej o Marcinie

Zapoznaj się z innymi szkoleniami w Akademii eCommerce!

Polityka prywatności

Top